تقویم لایه باز پرده و پارچه 98

7,000 تومان

     

نرم افزار : فتوشاپ
نوع فایل : PSD
رزولیشن : 300
مد : CMYK
لایه باز : بله
قابلیت چاپ: دارد
ابعاد : 35×50 – قابلیت تغییر سایز را دارد

نسخه : مطابق با آخرین نسخه موسسه ژئوفیزیک

 

دسته: برچسب: ,

توضیحات

پیش از چاپ نهایی اطلاعات درج شده در تقویم 98 اعم از روزهای شمسی، قمری، میلادی یا پانویس‌‌ها و مناسبت‌ها را با تقویم استخراجیمؤسسه ژئوفیزیک تطابق داده و پس از حصول اطمینان از درستی آن، نسبت به چاپ اقدام نمائید.
فایل لایه‌باز تقویم 1398 پیش‌ رو بر اساس آخرین نسخه استخراجی مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران طراحی شده است و اطلاعات مندرج در آن با ویرایش چندین باره و با دقت درست‌نویسی و اصلاح شده‌اند.

اخطار : این تقویم تنظیم شده مطابق با مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران می باشد.این تقویم تا این لحظه تقویم رسمی کشور می باشد.

اما با توجه به تغییرات تقویم هجری قمری ، ممکن است مناسبت هایی که بر اساس آن تقویم است ؛ مانند برخی مناسبت ها  بر اساس تقویم هجری شمسی جا به جا شود و یا تعطیلی بر اساس قانون مجلس کم یا زیاد شود.

لازم به ذکر است که شما ار طرح تقویم های این مجموعه می باشید و هیچ گونه هزینه ای بابت جدول مندرج در طرح ها پرداخت نمی کنید لذا مجموعه الو طرح در صورتی هر گونه ایراد در جدول ها هیچ گونه مسولیتی ندارد.

 

دانلود طرح لایه باز تقویم پارچه و پرده 98

 


ایران تقویم |تقویم 98 لایه باز تقویم , تقویم ,پرده ,پارچه , دانلود ,لایه , دانلود تقویم , تقویم رسمی , تقویم دیواری ,تقویم 1398 ,1398  تقویم ,ژئوفیزیک دانشگاه تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالعاتی سایت تفریحی و سرگرمی حمل اثاث اردبيل Owenygygupd5 rede تکنلوژی. بوتاکس، پی آر پی، ژل، مزوتراپی، لیفت با نخ، پلاسما جت، لیزر مو، برداشتن خال سئو سایت