غریزه ی اجتماعی :جاه طلبی (شهرت،ایچازو)

 افراد تیپ سه با غریزه ی اجتماعی از طریق رسیدن به تایید اجتماعی ،با داشتن نشانه های مشهود از پیشرفت و موفقیت به دنبال ارزش می گردند. آنها می خواهند برای کار و تلاش مضاعف و پیشرفت  خود مورد تقدیر قرار گیرند(کارمند نمونه بودن ،مدرک تحصیلی و جوایز) و ملاک هایی برای میزان موفقیت خود داشته باشند.آنها سازش پذیرند و خود را با فرهنگ و سنن جامعه وفق می دهند. اگر به یک محفل یافرق،مذهبی بپیوندید ،خیلی سرع یا انتظارات اجتماعی آن محفل  یا فرقه سازگار می شوند. این دسته افرا بیشترین علاقه مندی را برای شایسته بودن نشان می دهند و از رفتارهایی که منجر به تخلف و جرم می شود،پرهیز کلیک می کنند. در عین حال ،آنها بسیار جاه طلب  یا بلند پروازند.بنا بر این،باید اشتیاق  خود را در جهت عالی بودن و در جهت پیشی گرفتن از دیگران به امید دوست داشتن و پذیرش آنها متعادل کنند.

با این توصیف از میان سه متغیر غریزی در اینتیپ ،افراد تیپ سه با غریزه ی اجتمااعی ر معرض بیشترین خطر انحراف  از اهداف و ارزش های زیر بنایی خودشان هستند.آنها ممکن است خود را چنان سازگار سازند که بدون اهداف مشخص یا راه روشن برای پیشرفت ،خود را سرگردان بیابند.در رابطه با این موضوع ،آنها شبیه به افراد تیپ هفت هستند ،همانطور که خود را بای فرصت های متفاوت برای مطرح شدن سازگار می کنند،از یک برنامه  و طرح خوش آتیه به طرح دیگر می پردازند.افراد تیپ موافق با غریزه ی اجتماعی  نیز می توانند با تلاش در جهت رشد وسیع و همه جانبه ی خود به رغم توانایی  که دارند یا از طریق  به عهده گرفتن تکالیفی که هنوز آمادگی انجام آن را ندارند ،دچار دردسر شوند و به زحمت افتند. میل به کسب لذت و تاثیرگذاری می تواند به کشش قدرتمندی تبدیل شود که این دسته افراد را از دنبال کردن اهداف واقعی و قابل دسترس منحرف سازد.


اینیاگرام در کسب و کار غریزه ,اجتماعی ,افراد ,سازگار ,اهداف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درج آگهی رایگان مجله تفریحی پسر پر سر و صدا دانلود آهنگ و فیلم , سریال سریال های جدید ترکیه در حال پخش نگاه به زیبایی دهکده اخبار تکنولوژی دختری از کوچه پس کوچه های زندگی فروش قطعات ماشین های ایرانی